marleendufraing.reismee.nl

Voorbereidingen

Als jong gepensioneerde is de eerste week voorbijgevlogen zonder dat ik ook maar even tijd had om een reisgids vast te nemen.

Ondertussen krijgt de reisroute steeds meer vorm en zijn de eerste overnachtingen in Lima en Trujillo geboekt. 

Op het ogenblik ben ik nog steeds in de Provence  waar vandaag een stevige Mistral waait en waar ik ook reeds begin te denken aan het weekje vrijwilligerswerk in de buurt van Cuzco. Ik ga daar een weekje met kinderen werken in een kleinschalige NGO.

Vandaag,14 september, ik ben sinds 2 september terug van Frankrijk, nu nog twee weken en dan is het zover want op 1 oktober vertrek ik dan. Voor alle zekerheid heb ik nog een vaccin DTP gehaald en start ik nu met de laatste voorbereidingen. Het wordt een beetje spannend, maar ik kijk uit naar dit nieuwe avontuur.

Reacties

Reacties

clerinx monique

Fijn dat je dagboek opnieuw elke dag verschijnt,het blijft erg
boeiend om te volgen. De hulp die je bied in de bibliotheek
vind ik echt een zeer mooie geste van je ! Ben toch benieuwd om nadien enkele foto's te zien , ook met de vele
mensen die je elke dag ontmoet. Ik wens je verder voor elke
volgende dag een nieuw ( veilig ! ) avontuur ! Liefs,monica.

clerinx monique

lees bovenstaande tekst geshreven op 25 oct

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!